neděle 11. ledna 2015

Alice a velký trapas v restauraci

Dnešek byl plný trapasů. Jeden horší, než druhej. S Týnou jsem se sešla už v jedenáct. Šly jsme na oběd do nedaleké restaurace, kde se mi hned přihodil první trapas.

To bych to totiž nebyla já!

Při příchodu do restaurace se mi moje crossbody kabelka zahákla za kliku vstupních dveří, já pohodlně kráčela dál, dokud jsem se nezasekla a nevykřikla na celou restauraci "Áááu". Všichni zákazníci se na mě rázem otočili. Když mi došlo, proč se na mě všichni nechápavě dívají, Týna mi tašku pomohla vyháknout. Bylo mi hrozně, div jsem se nepropadla hanbou. A to teprve začalo.

(čti dál v celém článku)




Když se mě servírka zeptala, co si dám za pokrm, přes to, že jsem ještě vůbec netušila, ukázala jsem na polévku s názvem Grung Tab Tom Yam, aniž bych věděla, co si vlastně objednávám.
Netrvalo dlouho a servírka mi přinesla krvavě červenou polévku. Trochu jsem se lekla, co jsem si to objednala, ale vzhledem k tomu, že mám rajčata ráda, ihned jsem se na ni vrhla.
Dala jsem si půl lžíce a vylítla jsem od stolu! Začala jsem po restauraci pobíhat jako ďas. Nikdo netušil co se děje. Jediná servírka mě chytla za ruku a odvedla na toalety, kde mě donutila nespolknutou půl lžičku smrtelné polévky vyplivnout. Zatím, co jsem si vyplachovala ústa pod tekoucí vodou se mě servírka zeptala: "Vy nemáte ráda pálivý?" Já, div mi neshořela pusa jsem pomalu netušila, co se děje. Týna mě odvedla z restaurace, polévku za mě zaplatila a šly jsme hned k ní domů.

To si nedokážete ani představit, jak strašně mě potom pálila celá huba. (Jinak to říct prostě nejde) !!
Týna mi dala rodinné balení vanilkové zmrzliny, které jsem zhltla na posezení. No prostě hroznej trapas.

Zbytek odpoledne (když už mě pusa nepálila tak moc po jednom litru zmrzliny,..) jsme s Týnou komentovaly a pomlouvaly fotky na instagramu holek ze školy, koukly jsme i na pár dílů Upířích deníků a chvíli hrály GTA (což holky běžně dělají) na PS4 Týny bráchy. A pak už jsem musela domů.

Když jsem v 8 hodin večer dorazila domů a celá unavená ulehla do postele došlo mi, že jsem se měla učit na zítřejší zkoušení z češtiny. V tom mi došlo, že bych se měla zeptat toho táty, jestli dostanu za dvojku na vysvědčení novej mobil (protože jak jsem psala včera, tu starou Nokii bych nejradši hodila z okna). To jsem ale nestihla, protože jsem vzápětí usnula. Uvidíme zítra. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat